Εκατοντάδες καταργήσεις σχολείων και τμημάτων αντί για μέτρα αραίωσης των μαθητών

 Εκατοντάδες καταργήσεις σχολείων και τμημάτων αντί για μέτρα αραίωσης των μαθητών


Με συγχωνεύσεις και μη έγκριση λειτουργίας τμημάτων που χαρακτηρίζονται ολιγομελή απαντά το υπουργείο Παιδείας στην ανάγκη, ειδικά αυτήν την περίοδο, να αραιώσει ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα.

 Με το άνοιγμα των σχολείων αποκαλύπτεται η εικόνα που διαμορφώνεται σε βάρος του μορφωτικού δικαιώματος, καθώς έχουν συσσωρευτεί τεράστια κενά σε μαθητές Λυκείου που έχουν να παρακολουθήσουν ολόκληρη χρονιά διά ζώσης διδασκαλία από όταν ήταν στο Γυμνάσιο. Αλλά και σε βάρος της προστασίας της υγείας, αφού η κατάργηση ολιγομελών τμημάτων οδηγεί σε αύξηση του αριθμού των τμημάτων που θα υποδεχτούν τους μαθητές, καθώς επίσης σε μεγαλύτερο αριθμό παιδιών στα λεωφορεία κατά τη μετακίνησή τους στα νέα σχολεία.

Απέναντι στις αυξημένες ανάγκες και στον αντίποδα της επιταγής να αξιοποιηθούν όλες οι κατάλληλες υποδομές για αραίωση των μαθητών στις τάξεις, το υπουργείο προχωρά, με λογική περικοπών, σε καταργήσεις σχολείων και τμημάτων, με κριτήριο το «κόστος - όφελος» για το αστικό κράτος.

Με απόλυτο θράσος, και χωρίς φυσικά να μας ενημερώνει ποιοι ειδικοί εισηγήθηκαν το κλείσιμο ενός τμήματος μόνο αν νοσήσουν το 50%+1 των παιδιών, η κ. Κεραμέως δήλωσε σε πρωϊνή εκπομπή του σταθμού OPEN: «Το εμβόλιο για τον κορονοϊό αλλάζει πλήρως τον χάρτη», είπε η κυρία Κεραμέως προσθέτοντας ότι «πέρσι κλείναμε το τμήμα με λίγα κρούσματα για να προστατεύσουμε τα σπίτια. Φέτος όμως τα σπίτια είναι θωρακισμένα».

Σε ερώτηση γιατί δεν προχώρησε η αποσυμφόρηση των τάξεων, η κ. Κεραμέως απάντησε πως λειτουργούν στην Ελλάδα 90.000 τμήματα και δεν υπάρχει η δυνατότητα να διπλασιαστούν.

Έτσι λοιπόν, με υπερόπλο και μοναδικό μέτρο το εμβόλιο, παίρνουμε τα μέτρα που παίρνουμε και όποιον πάρει ο χάρος. Εδώ στην αρχή της πανδημίας ήρε την πρόβλεψη για 22 παιδιά στο τμήμα και της επέκταση της σταδιακά σε όλη την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και τα έκανε 25-27 θα έχει κανένα ενδοιασμό να δολοφονήσει εκατοντάδες τμήματα και σχολεία;

 

Επιμέλεια: Χρ. Αειβάτης

Σχόλια