Αντιεκπαιδευτικό αντεργατικό και
αντιλαϊκό έκτρωμα της κυβέρνησης
Το
συνηθίζουν-ενδεικτικό του "ήθους"- τους οι εκάστοτε κρατούντες (παλιοί και
νέοι) να φέρνουν προς ψήφιση νομοσχέδια σε περιόδους που τα σχολεία είναι
κλειστά λόγω διακοπών.
Από την αύξηση του ωραρίου το Πάσχα του 2013 και τις
διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών το καλοκαίρι του ίδιου έτους επί Αρβανιτόπουλου,
μέχρι το “Νέο Λύκειο” του Γαβρόγλου που πάλι Πάσχα ήταν όταν το έφερε για
ψήφιση, ενώ το “προσοντολόγιο” απολύσεων του ίδιου ήταν Χριστούγεννα. Η
Κεραμέως και η κυβέρνηση ΝΔ “αρίστευσε” σε ήθος, ξεπερνώντας τους όλους σε
“αντικοινωνική στάση”.
Με το λαό, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς σε καραντίνα επιχειρεί να
εκμεταλλευτεί τον ημιστρατιωτικό νόμο για να περάσει το πιο αντιλαϊκό
δημιούργημα στο χώρο της εκπαίδευσης εδώ και δεκαετίες.
Το νομοσχέδιο που γνωστοποίησε σήμερα αποτελεί
λαιμητόμο για τα δικαιώματα στις σπουδές! Από το Νηπιαγωγείο και το
Δημοτικό μέχρι το Γυμνάσιο και το Λύκειο, το ίδιο κατάμαυρο νήμα συνδέει
τις κυβερνητικές εξαγγελίες. Φραγμοί παντού, κόφτες δικαιωμάτων,
μέτρα αποκλεισμού μαζί με δημιουργία κλίματος αποθάρρυνσης για την πλειοψηφία
των παιδιών του λαού. Πειθάρχηση, χειραγώγηση, κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών
και σχολείων μέσω αξιολόγησης.
Το πολυνομοσχέδιο αφορά στην αντιεκπαιδευτική-αντεργατική-αναχρονιστική
αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, σε αντιδραστικές αλλαγές στη
δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, στην αύξηση μαθητών σε 26 στην τάξη με
κατώτερο όριο το 20 συγκρότησης τμήματος που θα μετατραπούν σε έναν νέο Αρμαγεδδώνα
για τμήματα-τάξεις-σχολεία-εκπαιδευτικούς, στον τρόπο εισαγωγής στην
τριτοβάθμια εκπαίδευση, βάση του 10, επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, στην
εισβολή κάθε είδους επιχειρήσεων, ιδιωτικών σχολών και σχολαρχών στο
Πανεπιστήμιο…
Μια παιδεία ταξική - για λίγους και εκλεκτούς.
Προσαρμοσμένη στον εργασιακό μεσαίωνα που επιχειρούν να επιβάλλουν.
ΜΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ - ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ!
·Τα σωματεία των εκπαιδευτικών να διοργανώσουν Γενικές
Συνελεύσεις και σε ανοιχτούς χώρους (προαύλια σχολείων) για να αποφασιστούν
κινητοποιήσεις.
·Όχι συμβολικές κινήσεις - εκδηλώσεις. Αλλά ανοιχτές
συγκεντρώσεις - διαδηλώσεις με ασφάλεια και τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
·Να αποφασιστεί ΑΠΟΧΗ από κάθε Τηλε-(εκπαίδευση,
επιμόρφωση) του υπουργείου. Η στήριξη των μαθητών μας και των οικογενειών τους
είναι ο κοινός αγώνας για να μη περάσει το νομοσχέδιο σφαγείο δικαιωμάτων.
Μαζί με γονείς και μαθητές να προστατεύσουμε το καθολικό
δικαίωμα στις σπουδές.
Συγκέντρωση Παρασκευή 24 Απρίλη 2020
στις 12.00 στο Υ. ΜΑ. Θ.
Να διεκδικήσουμε για όλα τα παιδιά ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
-για όλο το λαό ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Με αυτή τη λογική και σ'
αυτή την κατεύθυνση, πρέπει οι πρωτομαγιάτικες απεργιακές συγκεντρώσεις να
πραγματοποιηθούν αποτελώντας και βήμα καταγγελίας όλων των αντιδραστικών
εξελίξεων σε εργασία και εκπαίδευση.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου